MaGiC NoT TraGiC
 
دخولبحـثاليوميةالتسجيلالرئيسية

شاطر | 
 

 لية نحب؟

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
MAI$$ARA
Super visor
Super visor
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 346
العمر : 26
العمل : deviation
المزاج : zay alfoll
تاريخ التسجيل : 02/02/2008

مُساهمةموضوع: لية نحب؟   الأربعاء 13 فبراير 2008 - 13:44

أنا بقى عندى سؤال محيرنى جداااااااااااااااااااااااا

السؤال هو

لية نحب؟ وهل فعلا اللى نحبة ممكن نموت علشانة؟

طبعا الحب انواع حب الاهل حب الصداقة حب الوطن بس سؤالى عن الحب العاطفى
لية نحب يا جماعة يعنى هو احنا هنموت لو مش حبينا؟ واللا الحب زى المية والهوا
اللى خلانى اسال السؤال دة


طب تانى جزء من السؤال يا ترى الحبيب يستاهل ان بنت تحاول تموت علشانة ؟ ويا ترى لو الادوار اتعكست ممكن الولد يموت علشان بنت؟

البنات فيهم حتة رومانسية فياترى الحب يستاهل اننا نموت علشانة
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
AndRea PiRLo
Ŧ H £ ¦¦ β î G ¦¦ B ô Š Ş
Ŧ H £ ¦¦ β î G ¦¦ B ô Š Ş
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 726
العمر : 26
العمل : DeViaTioN
المزاج : DRUGS
تاريخ التسجيل : 18/01/2008

مُساهمةموضوع: رد: لية نحب؟   الأربعاء 13 فبراير 2008 - 17:35

الاول شكرا على التوبيك دا

بس انا عاوز اقول ان مش لدرجة ان الواحد يموت عشان الحب

انا عن نفسى بقول انى لو بحب مش هموت نفسى عشان البنت اللى بحبها
ودى مجرد وجهة نظر

_________________
>>>The Site AdMiN<<<
>>>AnDrea Pirlo<<<


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.4magic.co.cc
shimoo
مشرفة زى الفل
مشرفة زى الفل
avatar

انثى
عدد الرسائل : 269
البلد :
تاريخ التسجيل : 09/02/2008

مُساهمةموضوع: رد: لية نحب؟   السبت 16 فبراير 2008 - 21:56

اولا اسالة جامدة اوى لية تحب اولا الحب دة حاجة بتاعت ربنة انك تحب الشحص دة لكن انت لوحدك حتشوف فية حاجة غير الناس وسوء ممكن تموت نفسك على بنت او العكس انا اقولك ممكن دة يحصل مع بنت لان دايما البنت مشاعرها مختلفة عن الواد دايما هى بتحب اكتر منوة للدرجة الموت ساعات لكن صعب بقة تلاقية والد ممكن يعمل كدة علشان بنت بس بجد الحب دة احلى حاجة فى الدينا لمة تحب بتحس انك مكونتش عايش وفى الاخر دة رايى عن موضوع وبجد جامد اوىالموضوع دة
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
زائر
زائر
avatar


مُساهمةموضوع: رد: لية نحب؟   الأحد 17 فبراير 2008 - 16:41

سؤال مش عارف ليه اجابه ؟ بس الحب حلو و علي راي المثل اسئل مجرب ولا تسال طبيب
الحب : شي جميل جدا يغير الانسان الي دنيا اخري ينبهر بها امام الاخوه الاعضاء
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
maximumm206
normal citizen
normal citizen
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 15
تاريخ التسجيل : 15/02/2008

مُساهمةموضوع: رد: لية نحب؟   الأحد 17 فبراير 2008 - 16:51

[size=29]ممكن سوال ؟

هل انت لا تحب امك او ابوك ؟
رد وبكل بصراحه [/size]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
AndRea PiRLo
Ŧ H £ ¦¦ β î G ¦¦ B ô Š Ş
Ŧ H £ ¦¦ β î G ¦¦ B ô Š Ş
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 726
العمر : 26
العمل : DeViaTioN
المزاج : DRUGS
تاريخ التسجيل : 18/01/2008

مُساهمةموضوع: رد: لية نحب؟   الأحد 17 فبراير 2008 - 16:59

DR.-SHaM3a كتب:
سؤال مش عارف ليه اجابه ؟ بس الحب حلو و علي راي المثل اسئل مجرب ولا تسال طبيب
الحب : شي جميل جدا يغير الانسان الي دنيا اخري ينبهر بها امام الاخوه الاعضاء



ايه دا ياض
دا انتا طلعت حبيب اهو ورومانسى
اخ يا ابن ال.......

_________________
>>>The Site AdMiN<<<
>>>AnDrea Pirlo<<<


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.4magic.co.cc
MAI$$ARA
Super visor
Super visor
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 346
العمر : 26
العمل : deviation
المزاج : zay alfoll
تاريخ التسجيل : 02/02/2008

مُساهمةموضوع: رد: لية نحب؟   الأحد 17 فبراير 2008 - 17:14

maximumm206 كتب:
ممكن سوال ؟

هل انت لا تحب امك او ابوك ؟
رد وبكل بصراحه [/size]

[size=29]سؤال ذكي طبعا بحبهم
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
JONIOUR
Ŧ H £ ¦¦ β î G ¦¦ B ô Š Ş
Ŧ H £ ¦¦ β î G ¦¦ B ô Š Ş
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 396
العمر : 26
العمل : DeViaTioN
المزاج : M O Z Z
تاريخ التسجيل : 20/01/2008

مُساهمةموضوع: رد: لية نحب؟   الإثنين 18 فبراير 2008 - 8:15


شكرا علي التوبيك ده ياجميل

_________________
,,,,,,,,,,DeShA,,,,,,,,,,

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
زائر
زائر
avatar


مُساهمةموضوع: رد: لية نحب؟   الإثنين 18 فبراير 2008 - 8:32

موضوع لم افهم منه شيء
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Abou Rabi3
البيـه المراقب العام
البيـه المراقب العام
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 1450
العمر : 26
المزاج : زي الفل وكله تمام
البلد :
تاريخ التسجيل : 31/01/2008

مُساهمةموضوع: رد: لية نحب؟   الثلاثاء 19 فبراير 2008 - 11:56

طبعا هو في حد ما يحبش أبوه ولا أمه
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.ahlyegypt.com
MAI$$ARA
Super visor
Super visor
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 346
العمر : 26
العمل : deviation
المزاج : zay alfoll
تاريخ التسجيل : 02/02/2008

مُساهمةموضوع: رد: لية نحب؟   الثلاثاء 19 فبراير 2008 - 15:21

شكرا على الردود ياشباب
وان شاله عنك ما فهمت يابو علي
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
Abou Rabi3
البيـه المراقب العام
البيـه المراقب العام
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 1450
العمر : 26
المزاج : زي الفل وكله تمام
البلد :
تاريخ التسجيل : 31/01/2008

مُساهمةموضوع: رد: لية نحب؟   السبت 23 فبراير 2008 - 10:37

العفو
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.ahlyegypt.com
d0ng Wan 2A
الراجل الكبير
الراجل الكبير
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 939
العمر : 26
العمل : شقى جدا
المزاج : من غير كسوف البنات
تاريخ التسجيل : 20/01/2008

مُساهمةموضوع: رد: لية نحب؟   الأحد 18 مايو 2008 - 11:29

يا بنى إنسان بلا حب كطائر بلا جناحين

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://4magic.co.cc
DR.H A M A D A
Great Officer
Great Officer
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 465
العمر : 26
العمل : فاشل
المزاج : neswangy
البلد :
تاريخ التسجيل : 05/02/2008

مُساهمةموضوع: رد: لية نحب؟   الأحد 6 يوليو 2008 - 9:13

يا عم ميسرة الحب مديات فارغه


وبعدين



حب البنت تقرفك ..تقرف البنت تحبك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
 
لية نحب؟
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
:::...The EmPiRe of DeViaTioN::::... :: 
عااااااااااااام
 :: Lovers' Land
-
انتقل الى: