MaGiC NoT TraGiC
 
دخولبحـثاليوميةالتسجيلالرئيسية

شاطر | 
 

 خد اللي بيحبك وسيبك من اللنتا بتحبوا مشكله من نوع جديد

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
ahmed sa3d
active citizen
active citizen
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 95
العمر : 25
العمل : والله انا صايع دلوقتى
المزاج : انا مش عارفنى
تاريخ التسجيل : 17/02/2008

مُساهمةموضوع: خد اللي بيحبك وسيبك من اللنتا بتحبوا مشكله من نوع جديد   الإثنين 1 سبتمبر 2008 - 12:46

بسم الله الرحمن الرحيم

في البدايه المثل بيقول خد اللي بيحبك وسيبك من اللنتا بتحبوا

المشكله اللي معايه بدايتها

ان في واحد صحبي من الشات وواحده صحبيتي من الشات برده بس الاتنين اتعرفت عليهم من اميل صحبى ده الاتنين فعلا يهمني امرهم اوووووووي وبتمني ليهم السعاده والهناء

الموضوع ان صحبيتي بتحب صحبي اووووووووووي بس هو مش يحيها بيعملها زاي اخوته بظبط واكتر من مرة هي حولت انها تقولوا انها بتموت في التراب اللي بيمشي عليه بس تقول ايه بقه القلب وما يريد لكن كان دائما ردوا عليها افهمني انا بحبك فعلا بس زاي اخوتي بظبط وحول كتير انوا يفهمها بس بردوا هي مصره علي اللي في قلبها لدرجة ان في واحد كنا نعرفوا راح اتقدم ليها بس هي رفضتوا وكلمت صحبي بعدها وقلتلوا ان في شخص اتقدملها بس انا رفضتوا علشان مش قدره اتخيل ازاي اعيش من غيرك الحقيقة يا جماعة البنت ما فيها حاجه تتعيب فعلا بنت متأصله من كل ناحيه جمال واخلاق ومستوي رفيع يعني مفيهاش عيب وانا مش قادر اقف مع جمب فيهم ياريت القي حل عندكم مع العلم لسه بتكلمه وهو مش عارف يعمل ايه معاها البيت تليفونات بستمرار والموبيل بردوا مش بيسكت لحظه واحده محسيساني انها مراتوا

ياريت فعلا يكون في حل عندكم لاني خلاص مش لاقي حل
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
 
خد اللي بيحبك وسيبك من اللنتا بتحبوا مشكله من نوع جديد
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
:::...The EmPiRe of DeViaTioN::::... :: 
عااااااااااااام
 :: Life Problems
-
انتقل الى: