MaGiC NoT TraGiC
 
دخولبحـثاليوميةالتسجيلالرئيسية

شاطر | 
 

 لما البنت تكون عاوزة تتعرف عليك شوف بتعمل ايه؟؟

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
Sir.KorSaN
البيـه المراقب العام
البيـه المراقب العام
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 331
العمر : 26
العمل : دكتور اخر النهار
المزاج : دكتور من ادبي
البلد :
تاريخ التسجيل : 17/02/2008

مُساهمةموضوع: رد: لما البنت تكون عاوزة تتعرف عليك شوف بتعمل ايه؟؟   الأربعاء 16 يوليو 2008 - 15:45

اضحك اضحك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
زائر
زائر
avatar


مُساهمةموضوع: رد: لما البنت تكون عاوزة تتعرف عليك شوف بتعمل ايه؟؟   الأربعاء 16 يوليو 2008 - 16:56

انا اضحك علي حكايه امبارح
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
AndRea PiRLo
Ŧ H £ ¦¦ β î G ¦¦ B ô Š Ş
Ŧ H £ ¦¦ β î G ¦¦ B ô Š Ş
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 726
العمر : 26
العمل : DeViaTioN
المزاج : DRUGS
تاريخ التسجيل : 18/01/2008

مُساهمةموضوع: رد: لما البنت تكون عاوزة تتعرف عليك شوف بتعمل ايه؟؟   الأربعاء 16 يوليو 2008 - 17:20

ممكن قصدك انها هبله شوية




انا مليش دعوة هوا اللى قصده

_________________
>>>The Site AdMiN<<<
>>>AnDrea Pirlo<<<


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.4magic.co.cc
Sir.KorSaN
البيـه المراقب العام
البيـه المراقب العام
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 331
العمر : 26
العمل : دكتور اخر النهار
المزاج : دكتور من ادبي
البلد :
تاريخ التسجيل : 17/02/2008

مُساهمةموضوع: رد: لما البنت تكون عاوزة تتعرف عليك شوف بتعمل ايه؟؟   الأربعاء 16 يوليو 2008 - 19:18

DR.T i G e R كتب:
ممكن قصدك انها هبله شوية




انا مليش دعوة هوا اللى قصده


Question Question
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
AleXaNdReeNa
إدارية
إدارية
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 761
العمر : 26
العمل : قال بيقولوا دخلت صيدله بس مليش نفس
المزاج : مخنوووقه علي الاخر والدنيا صغيررررة
البلد :
تاريخ التسجيل : 25/02/2008

مُساهمةموضوع: رد: لما البنت تكون عاوزة تتعرف عليك شوف بتعمل ايه؟؟   الأربعاء 16 يوليو 2008 - 19:35

بالظبط يا شيكو هوا دا اللي كنت هقوله والله انت بتقرا افكاري

_________________
مش عاوزة احط توقيع
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.facebook.com/p/Miss.reema_Reda/712468334
AndRea PiRLo
Ŧ H £ ¦¦ β î G ¦¦ B ô Š Ş
Ŧ H £ ¦¦ β î G ¦¦ B ô Š Ş
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 726
العمر : 26
العمل : DeViaTioN
المزاج : DRUGS
تاريخ التسجيل : 18/01/2008

مُساهمةموضوع: رد: لما البنت تكون عاوزة تتعرف عليك شوف بتعمل ايه؟؟   الأربعاء 16 يوليو 2008 - 19:59

هع هع هع هع

فاكر يا جونى

_________________
>>>The Site AdMiN<<<
>>>AnDrea Pirlo<<<


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.4magic.co.cc
Sir.KorSaN
البيـه المراقب العام
البيـه المراقب العام
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 331
العمر : 26
العمل : دكتور اخر النهار
المزاج : دكتور من ادبي
البلد :
تاريخ التسجيل : 17/02/2008

مُساهمةموضوع: رد: لما البنت تكون عاوزة تتعرف عليك شوف بتعمل ايه؟؟   الأربعاء 16 يوليو 2008 - 20:11

DR.T i G e R كتب:
هع هع هع هع

فاكر يا جونى

مين الي قاعد يزغزغك كدة
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
AleXaNdReeNa
إدارية
إدارية
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 761
العمر : 26
العمل : قال بيقولوا دخلت صيدله بس مليش نفس
المزاج : مخنوووقه علي الاخر والدنيا صغيررررة
البلد :
تاريخ التسجيل : 25/02/2008

مُساهمةموضوع: رد: لما البنت تكون عاوزة تتعرف عليك شوف بتعمل ايه؟؟   الأربعاء 16 يوليو 2008 - 20:12

في حد يضحك كدا ايه الضحكه دي


حد قال حاجه مفيش حد بيضحك غيره يعني

_________________
مش عاوزة احط توقيع
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.facebook.com/p/Miss.reema_Reda/712468334
AndRea PiRLo
Ŧ H £ ¦¦ β î G ¦¦ B ô Š Ş
Ŧ H £ ¦¦ β î G ¦¦ B ô Š Ş
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 726
العمر : 26
العمل : DeViaTioN
المزاج : DRUGS
تاريخ التسجيل : 18/01/2008

مُساهمةموضوع: رد: لما البنت تكون عاوزة تتعرف عليك شوف بتعمل ايه؟؟   الأربعاء 16 يوليو 2008 - 20:19

هع هع هع هع هع هع
هخ هخ هخ هخ

ه ىه هى هى هى

_________________
>>>The Site AdMiN<<<
>>>AnDrea Pirlo<<<


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.4magic.co.cc
Sir.KorSaN
البيـه المراقب العام
البيـه المراقب العام
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 331
العمر : 26
العمل : دكتور اخر النهار
المزاج : دكتور من ادبي
البلد :
تاريخ التسجيل : 17/02/2008

مُساهمةموضوع: رد: لما البنت تكون عاوزة تتعرف عليك شوف بتعمل ايه؟؟   الأربعاء 16 يوليو 2008 - 20:52

مش قلتلك يا ريم شارب شاي من غير سكر
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
JONIOUR
Ŧ H £ ¦¦ β î G ¦¦ B ô Š Ş
Ŧ H £ ¦¦ β î G ¦¦ B ô Š Ş
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 396
العمر : 26
العمل : DeViaTioN
المزاج : M O Z Z
تاريخ التسجيل : 20/01/2008

مُساهمةموضوع: رد: لما البنت تكون عاوزة تتعرف عليك شوف بتعمل ايه؟؟   الأربعاء 16 يوليو 2008 - 21:50

شكله مهيس

_________________
,,,,,,,,,,DeShA,,,,,,,,,,

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
Sir.KorSaN
البيـه المراقب العام
البيـه المراقب العام
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 331
العمر : 26
العمل : دكتور اخر النهار
المزاج : دكتور من ادبي
البلد :
تاريخ التسجيل : 17/02/2008

مُساهمةموضوع: رد: لما البنت تكون عاوزة تتعرف عليك شوف بتعمل ايه؟؟   الأربعاء 16 يوليو 2008 - 21:51

Mr.J o N i o u R كتب:
شكله مهيس


اهو درش جاب من الاخر
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
Abou Rabi3
البيـه المراقب العام
البيـه المراقب العام
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 1450
العمر : 26
المزاج : زي الفل وكله تمام
البلد :
تاريخ التسجيل : 31/01/2008

مُساهمةموضوع: رد: لما البنت تكون عاوزة تتعرف عليك شوف بتعمل ايه؟؟   الأربعاء 16 يوليو 2008 - 22:57

لا لا دا متأثر بحكاية كده

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.ahlyegypt.com
Sir.KorSaN
البيـه المراقب العام
البيـه المراقب العام
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 331
العمر : 26
العمل : دكتور اخر النهار
المزاج : دكتور من ادبي
البلد :
تاريخ التسجيل : 17/02/2008

مُساهمةموضوع: رد: لما البنت تكون عاوزة تتعرف عليك شوف بتعمل ايه؟؟   الخميس 17 يوليو 2008 - 11:33

Abou Rabi3 كتب:
لا لا دا متأثر بحكاية كده

يمكن يا ابوربيع
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
m07med
active citizen
active citizen
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 87
العمر : 31
تاريخ التسجيل : 02/07/2008

مُساهمةموضوع: رد: لما البنت تكون عاوزة تتعرف عليك شوف بتعمل ايه؟؟   الخميس 17 يوليو 2008 - 14:24

كبير يا درش والله
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
JONIOUR
Ŧ H £ ¦¦ β î G ¦¦ B ô Š Ş
Ŧ H £ ¦¦ β î G ¦¦ B ô Š Ş
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 396
العمر : 26
العمل : DeViaTioN
المزاج : M O Z Z
تاريخ التسجيل : 20/01/2008

مُساهمةموضوع: رد: لما البنت تكون عاوزة تتعرف عليك شوف بتعمل ايه؟؟   الخميس 17 يوليو 2008 - 17:11

بيس يامان

_________________
,,,,,,,,,,DeShA,,,,,,,,,,

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
d0ng Wan 2A
الراجل الكبير
الراجل الكبير
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 939
العمر : 26
العمل : شقى جدا
المزاج : من غير كسوف البنات
تاريخ التسجيل : 20/01/2008

مُساهمةموضوع: رد: لما البنت تكون عاوزة تتعرف عليك شوف بتعمل ايه؟؟   الخميس 17 يوليو 2008 - 17:50

فلة


موووووووووووووووووووووووووووووز

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://4magic.co.cc
زائر
زائر
avatar


مُساهمةموضوع: رد: لما البنت تكون عاوزة تتعرف عليك شوف بتعمل ايه؟؟   الجمعة 18 يوليو 2008 - 0:48

موز من غير سكر برضه الولا ضاع
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
d0ng Wan 2A
الراجل الكبير
الراجل الكبير
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 939
العمر : 26
العمل : شقى جدا
المزاج : من غير كسوف البنات
تاريخ التسجيل : 20/01/2008

مُساهمةموضوع: رد: لما البنت تكون عاوزة تتعرف عليك شوف بتعمل ايه؟؟   الجمعة 18 يوليو 2008 - 13:36



مووووووووووووووووووووووووووووووووووز

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://4magic.co.cc
Eng.E s L a M
Ŧ H £ ¦¦ β î G ¦¦ B ô Š Ş
Ŧ H £ ¦¦ β î G ¦¦ B ô Š Ş
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 478
العمر : 26
العمل : فاضى
المزاج : مخنوق
تاريخ التسجيل : 20/01/2008

مُساهمةموضوع: رد: لما البنت تكون عاوزة تتعرف عليك شوف بتعمل ايه؟؟   الثلاثاء 22 يوليو 2008 - 11:28

صدق يا درش حصلت معايا الحكاية 3565669 مرة

_________________
The EmPiRe of DeViaTioN




eng.smsm

صاحب مجموعة مطاعم خد فى سيخك
تخفيضات هائلة بمناسبة العيد الصغنن وعيد شم النسيم
وصاحب شركة البطه المرتاحه للسفر والسياحه
(والحلوه خوخه جات بعد دوخه)

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
DR.H A M A D A
Great Officer
Great Officer
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 465
العمر : 26
العمل : فاشل
المزاج : neswangy
البلد :
تاريخ التسجيل : 05/02/2008

مُساهمةموضوع: رد: لما البنت تكون عاوزة تتعرف عليك شوف بتعمل ايه؟؟   الخميس 24 يوليو 2008 - 10:21

ايه يا شباب


جامد يا مان
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
the_lion
V I P
V I P
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 590
العمر : 26
العمل : حاليا مبقاش ليا نفس اشتغل
المزاج : مدايق وقرفان حتى من نفسى
تاريخ التسجيل : 23/07/2008

مُساهمةموضوع: رد: لما البنت تكون عاوزة تتعرف عليك شوف بتعمل ايه؟؟   الخميس 24 يوليو 2008 - 15:38

جامد يا درش وعلى فكره انت جبت من الاخر
ودا الى بيحصل فعلا
بس فى بعض استثنائات مش كل البنات كده فى بنت تجريك وراها وفى الاخر بردو متعرفش تطول منها حاجه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
DR.H A M A D A
Great Officer
Great Officer
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 465
العمر : 26
العمل : فاشل
المزاج : neswangy
البلد :
تاريخ التسجيل : 05/02/2008

مُساهمةموضوع: رد: لما البنت تكون عاوزة تتعرف عليك شوف بتعمل ايه؟؟   الجمعة 25 يوليو 2008 - 11:15

يا ابني الدرش دا مدرسه في الحاجات دي
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
d0ng Wan 2A
الراجل الكبير
الراجل الكبير
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 939
العمر : 26
العمل : شقى جدا
المزاج : من غير كسوف البنات
تاريخ التسجيل : 20/01/2008

مُساهمةموضوع: رد: لما البنت تكون عاوزة تتعرف عليك شوف بتعمل ايه؟؟   الجمعة 25 يوليو 2008 - 15:17

the_lion كتب:
جامد يا درش وعلى فكره انت جبت من الاخر
ودا الى بيحصل فعلا
بس فى بعض استثنائات مش كل البنات كده فى بنت تجريك وراها وفى الاخر بردو متعرفش تطول منها حاجه

دا مع العيال السيز اللى زيك بس

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://4magic.co.cc
the_lion
V I P
V I P
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 590
العمر : 26
العمل : حاليا مبقاش ليا نفس اشتغل
المزاج : مدايق وقرفان حتى من نفسى
تاريخ التسجيل : 23/07/2008

مُساهمةموضوع: رد: لما البنت تكون عاوزة تتعرف عليك شوف بتعمل ايه؟؟   الجمعة 25 يوليو 2008 - 16:30

مع العيال وكمان السيز يا واطى
وادى اخرتها
ال ايه العيال ال
ناسى ياض ولا افكرك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
DR.H A M A D A
Great Officer
Great Officer
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 465
العمر : 26
العمل : فاشل
المزاج : neswangy
البلد :
تاريخ التسجيل : 05/02/2008

مُساهمةموضوع: رد: لما البنت تكون عاوزة تتعرف عليك شوف بتعمل ايه؟؟   الجمعة 25 يوليو 2008 - 19:10

خلاص يا محمد
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
the_lion
V I P
V I P
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 590
العمر : 26
العمل : حاليا مبقاش ليا نفس اشتغل
المزاج : مدايق وقرفان حتى من نفسى
تاريخ التسجيل : 23/07/2008

مُساهمةموضوع: رد: لما البنت تكون عاوزة تتعرف عليك شوف بتعمل ايه؟؟   السبت 26 يوليو 2008 - 10:24

لا سبنى يا محمد حبنى متمسكنيش يا طاهر سبنى عليه الواد ده
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
the pirate
Officer
Officer
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 311
العمر : 26
العمل : رئيس جمهورية نفسي
المزاج : jamaica
تاريخ التسجيل : 14/07/2008

مُساهمةموضوع: رد: لما البنت تكون عاوزة تتعرف عليك شوف بتعمل ايه؟؟   السبت 26 يوليو 2008 - 22:38

والله العظيم رأيي فيك مبيتغير استاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااذ

ايه ياد الجمال ده الله ينور (احمد ممدوح )
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.4magic.co.cc
the_lion
V I P
V I P
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 590
العمر : 26
العمل : حاليا مبقاش ليا نفس اشتغل
المزاج : مدايق وقرفان حتى من نفسى
تاريخ التسجيل : 23/07/2008

مُساهمةموضوع: رد: لما البنت تكون عاوزة تتعرف عليك شوف بتعمل ايه؟؟   الأحد 27 يوليو 2008 - 2:04

امال انت مفكر ايه ياض يا ديحه ياض




دا بردو جونى


وعلى رأى المثل (رجعت ريما من عند خلتها فى مرينا)
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
AleXaNdReeNa
إدارية
إدارية
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 761
العمر : 26
العمل : قال بيقولوا دخلت صيدله بس مليش نفس
المزاج : مخنوووقه علي الاخر والدنيا صغيررررة
البلد :
تاريخ التسجيل : 25/02/2008

مُساهمةموضوع: رد: لما البنت تكون عاوزة تتعرف عليك شوف بتعمل ايه؟؟   الخميس 31 يوليو 2008 - 17:17

the_lion كتب:
امال انت مفكر ايه ياض يا ديحه ياض




دا بردو جونى


وعلى رأى المثل (رجعت ريما من عند خلتها فى مرينا)


lol! scratch lol! lol!

_________________
مش عاوزة احط توقيع
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.facebook.com/p/Miss.reema_Reda/712468334
 
لما البنت تكون عاوزة تتعرف عليك شوف بتعمل ايه؟؟
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 2 من اصل 4انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4  الصفحة التالية

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
:::...The EmPiRe of DeViaTioN::::... :: 
عااااااااااااام
 :: BOYS×GIRLS
-
انتقل الى: