MaGiC NoT TraGiC
 
دخولبحـثاليوميةالتسجيلالرئيسية

شاطر | 
 

 لما البنت تكون عاوزة تتعرف عليك شوف بتعمل ايه؟؟

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
the_lion
V I P
V I P
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 590
العمر : 26
العمل : حاليا مبقاش ليا نفس اشتغل
المزاج : مدايق وقرفان حتى من نفسى
تاريخ التسجيل : 23/07/2008

مُساهمةموضوع: رد: لما البنت تكون عاوزة تتعرف عليك شوف بتعمل ايه؟؟   الخميس 31 يوليو 2008 - 17:37

سورى المقصود ريما لعدتها القديمه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
JONIOUR
Ŧ H £ ¦¦ β î G ¦¦ B ô Š Ş
Ŧ H £ ¦¦ β î G ¦¦ B ô Š Ş
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 396
العمر : 26
العمل : DeViaTioN
المزاج : M O Z Z
تاريخ التسجيل : 20/01/2008

مُساهمةموضوع: رد: لما البنت تكون عاوزة تتعرف عليك شوف بتعمل ايه؟؟   الثلاثاء 5 أغسطس 2008 - 10:12

ياعم والا يهمك

_________________
,,,,,,,,,,DeShA,,,,,,,,,,

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
the pirate
Officer
Officer
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 311
العمر : 26
العمل : رئيس جمهورية نفسي
المزاج : jamaica
تاريخ التسجيل : 14/07/2008

مُساهمةموضوع: رد: لما البنت تكون عاوزة تتعرف عليك شوف بتعمل ايه؟؟   الثلاثاء 5 أغسطس 2008 - 12:36

والله يا جوني انا مش عارف انتا مستحمل الواد محمد ده ازاي ربنا يكون في عونك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.4magic.co.cc
the pirate
Officer
Officer
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 311
العمر : 26
العمل : رئيس جمهورية نفسي
المزاج : jamaica
تاريخ التسجيل : 14/07/2008

مُساهمةموضوع: رد: لما البنت تكون عاوزة تتعرف عليك شوف بتعمل ايه؟؟   الثلاثاء 5 أغسطس 2008 - 12:39

وبعدين المثل بيقول ( رجعت ريما بالبلوزه القديمه ) Very Happy
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.4magic.co.cc
AleXaNdReeNa
إدارية
إدارية
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 761
العمر : 26
العمل : قال بيقولوا دخلت صيدله بس مليش نفس
المزاج : مخنوووقه علي الاخر والدنيا صغيررررة
البلد :
تاريخ التسجيل : 25/02/2008

مُساهمةموضوع: رد: لما البنت تكون عاوزة تتعرف عليك شوف بتعمل ايه؟؟   الثلاثاء 5 أغسطس 2008 - 22:12

the_lion كتب:
سورى المقصود ريما لعدتها القديمه


ولا يهمك
بس واخد بالك انت يا ليون كان في غتاته معديه من هنا

_________________
مش عاوزة احط توقيع
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.facebook.com/p/Miss.reema_Reda/712468334
marina
normal citizen
normal citizen
avatar

انثى
عدد الرسائل : 8
العمر : 26
تاريخ التسجيل : 31/07/2008

مُساهمةموضوع: رد: لما البنت تكون عاوزة تتعرف عليك شوف بتعمل ايه؟؟   الثلاثاء 5 أغسطس 2008 - 22:33

غتاته بس

قولى سبعين تمنين
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
the_lion
V I P
V I P
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 590
العمر : 26
العمل : حاليا مبقاش ليا نفس اشتغل
المزاج : مدايق وقرفان حتى من نفسى
تاريخ التسجيل : 23/07/2008

مُساهمةموضوع: رد: لما البنت تكون عاوزة تتعرف عليك شوف بتعمل ايه؟؟   الثلاثاء 5 أغسطس 2008 - 22:42

معلش استحمليه عشان خطرى اصل ده ابن عمى ولازم نستحمل غتاته

ولا ايه رأيك؟
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
the pirate
Officer
Officer
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 311
العمر : 26
العمل : رئيس جمهورية نفسي
المزاج : jamaica
تاريخ التسجيل : 14/07/2008

مُساهمةموضوع: رد: لما البنت تكون عاوزة تتعرف عليك شوف بتعمل ايه؟؟   الأربعاء 6 أغسطس 2008 - 0:12

وبعدين يا محمد هيه ممكن تقول اللي هيه عاوزاه في حدود الهزار وانا قابله منها المهم ان انتا متعقبش ببرودك ده
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.4magic.co.cc
the_lion
V I P
V I P
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 590
العمر : 26
العمل : حاليا مبقاش ليا نفس اشتغل
المزاج : مدايق وقرفان حتى من نفسى
تاريخ التسجيل : 23/07/2008

مُساهمةموضوع: رد: لما البنت تكون عاوزة تتعرف عليك شوف بتعمل ايه؟؟   الأربعاء 6 أغسطس 2008 - 1:14

ربنا يخليك يكبير
مرسى على زوقك
احنا لو مكناش بنهزر من الاساس كان هيبقا فى كلام تانى
بس انا واخد العمليه هزار
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
the pirate
Officer
Officer
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 311
العمر : 26
العمل : رئيس جمهورية نفسي
المزاج : jamaica
تاريخ التسجيل : 14/07/2008

مُساهمةموضوع: رد: لما البنت تكون عاوزة تتعرف عليك شوف بتعمل ايه؟؟   الأربعاء 6 أغسطس 2008 - 9:00

ايوه كده كويس عشان نبقي حبايب ( وبعدين واحده واحده مش واحد يطبل والتاني يرقص )
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.4magic.co.cc
H دبور
active citizen
active citizen
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 119
العمر : 24
تاريخ التسجيل : 06/08/2008

مُساهمةموضوع: رد: لما البنت تكون عاوزة تتعرف عليك شوف بتعمل ايه؟؟   الأربعاء 6 أغسطس 2008 - 13:49

كلام ذى العسل ههههههههههههههههههههههههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
H دبور
active citizen
active citizen
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 119
العمر : 24
تاريخ التسجيل : 06/08/2008

مُساهمةموضوع: رد: لما البنت تكون عاوزة تتعرف عليك شوف بتعمل ايه؟؟   الأربعاء 6 أغسطس 2008 - 13:59

اهدو يا جماعه كده مينفعش يا دم يا بلاش
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
abo_mazen
Super visor
Super visor
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 362
العمر : 25
العمل : ربنا يسهل مهندس
المزاج : عالي جدا جدا جدا
تاريخ التسجيل : 11/07/2008

مُساهمةموضوع: رد: لما البنت تكون عاوزة تتعرف عليك شوف بتعمل ايه؟؟   الخميس 7 أغسطس 2008 - 6:49

هههههههههههههههههههههههاي

_________________
ABO 00000000 MAZEN

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
the_lion
V I P
V I P
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 590
العمر : 26
العمل : حاليا مبقاش ليا نفس اشتغل
المزاج : مدايق وقرفان حتى من نفسى
تاريخ التسجيل : 23/07/2008

مُساهمةموضوع: رد: لما البنت تكون عاوزة تتعرف عليك شوف بتعمل ايه؟؟   الأربعاء 13 أغسطس 2008 - 0:56

مبسطين قوى وكل واحد فاش............(ههههههههههههههههههههه) والنبى صحيح يختى عليكى انت وهو بيضه يختى


متضحكش كتير عشان كتر الضحك بيجيب بوس.............. كمل انت بقى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
DR.H A M A D A
Great Officer
Great Officer
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 465
العمر : 26
العمل : فاشل
المزاج : neswangy
البلد :
تاريخ التسجيل : 05/02/2008

مُساهمةموضوع: رد: لما البنت تكون عاوزة تتعرف عليك شوف بتعمل ايه؟؟   الجمعة 15 أغسطس 2008 - 13:33

بوس ......بوس
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
the_lion
V I P
V I P
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 590
العمر : 26
العمل : حاليا مبقاش ليا نفس اشتغل
المزاج : مدايق وقرفان حتى من نفسى
تاريخ التسجيل : 23/07/2008

مُساهمةموضوع: رد: لما البنت تكون عاوزة تتعرف عليك شوف بتعمل ايه؟؟   الجمعة 15 أغسطس 2008 - 14:33

لا يا حدق مش بوس كتر الضحك بيجيب زى كتر الشطه كده وانت مجرب يا حماده
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
DR.H A M A D A
Great Officer
Great Officer
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 465
العمر : 26
العمل : فاشل
المزاج : neswangy
البلد :
تاريخ التسجيل : 05/02/2008

مُساهمةموضوع: رد: لما البنت تكون عاوزة تتعرف عليك شوف بتعمل ايه؟؟   الجمعة 15 أغسطس 2008 - 14:43

كتر الشطه يجيب بواسيــــــــــــــــــــــــــــــ
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
JOLIA_HANEM
normal citizen
normal citizen
avatar

انثى
عدد الرسائل : 15
العمر : 27
تاريخ التسجيل : 21/07/2008

مُساهمةموضوع: رد: لما البنت تكون عاوزة تتعرف عليك شوف بتعمل ايه؟؟   الجمعة 15 أغسطس 2008 - 15:33

على فكره انابشك فى البنت دى

انها

بنت عم عبده السواق اساسا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
the_lion
V I P
V I P
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 590
العمر : 26
العمل : حاليا مبقاش ليا نفس اشتغل
المزاج : مدايق وقرفان حتى من نفسى
تاريخ التسجيل : 23/07/2008

مُساهمةموضوع: رد: لما البنت تكون عاوزة تتعرف عليك شوف بتعمل ايه؟؟   السبت 16 أغسطس 2008 - 1:00

يعم دى مش بنت اساسا انت صدقت الحوار فكك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
abo_mazen
Super visor
Super visor
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 362
العمر : 25
العمل : ربنا يسهل مهندس
المزاج : عالي جدا جدا جدا
تاريخ التسجيل : 11/07/2008

مُساهمةموضوع: رد: لما البنت تكون عاوزة تتعرف عليك شوف بتعمل ايه؟؟   السبت 16 أغسطس 2008 - 7:49

ههههههههههههههههههههههههه


هههههههههههههههههههههههه

هههههههههههههههههههههههه



انا اضحك براحتي يا عمنا

_________________
ABO 00000000 MAZEN

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
the pirate
Officer
Officer
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 311
العمر : 26
العمل : رئيس جمهورية نفسي
المزاج : jamaica
تاريخ التسجيل : 14/07/2008

مُساهمةموضوع: رد: لما البنت تكون عاوزة تتعرف عليك شوف بتعمل ايه؟؟   السبت 16 أغسطس 2008 - 21:54

اضحك اضحك انشاء الله حتنفجر بيك الاوضه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.4magic.co.cc
the_lion
V I P
V I P
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 590
العمر : 26
العمل : حاليا مبقاش ليا نفس اشتغل
المزاج : مدايق وقرفان حتى من نفسى
تاريخ التسجيل : 23/07/2008

مُساهمةموضوع: رد: لما البنت تكون عاوزة تتعرف عليك شوف بتعمل ايه؟؟   الأحد 17 أغسطس 2008 - 1:51

قول يا رب بس ومتقتعش
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
cristianovalentino
normal citizen
normal citizen
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 15
العمر : 27
العمل : شغال مع واحد صاحبى
المزاج : مبسووووووووط اوى
تاريخ التسجيل : 16/08/2008

مُساهمةموضوع: رد: لما البنت تكون عاوزة تتعرف عليك شوف بتعمل ايه؟؟   الإثنين 18 أغسطس 2008 - 13:21

..........................................
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
the_lion
V I P
V I P
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 590
العمر : 26
العمل : حاليا مبقاش ليا نفس اشتغل
المزاج : مدايق وقرفان حتى من نفسى
تاريخ التسجيل : 23/07/2008

مُساهمةموضوع: رد: لما البنت تكون عاوزة تتعرف عليك شوف بتعمل ايه؟؟   الإثنين 18 أغسطس 2008 - 13:26

باين عليه كان رد وحش
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
H دبور
active citizen
active citizen
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 119
العمر : 24
تاريخ التسجيل : 06/08/2008

مُساهمةموضوع: رد: لما البنت تكون عاوزة تتعرف عليك شوف بتعمل ايه؟؟   الثلاثاء 19 أغسطس 2008 - 23:37

انت ادرى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
the_lion
V I P
V I P
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 590
العمر : 26
العمل : حاليا مبقاش ليا نفس اشتغل
المزاج : مدايق وقرفان حتى من نفسى
تاريخ التسجيل : 23/07/2008

مُساهمةموضوع: رد: لما البنت تكون عاوزة تتعرف عليك شوف بتعمل ايه؟؟   الأربعاء 20 أغسطس 2008 - 1:23

H دبور كتب:
انت ادرى

دا عبيط دا ولا ايه يا عم انت
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
H دبور
active citizen
active citizen
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 119
العمر : 24
تاريخ التسجيل : 06/08/2008

مُساهمةموضوع: رد: لما البنت تكون عاوزة تتعرف عليك شوف بتعمل ايه؟؟   الأحد 24 أغسطس 2008 - 18:56

مبلاش ياليون علشان معملهاش معاك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
H دبور
active citizen
active citizen
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 119
العمر : 24
تاريخ التسجيل : 06/08/2008

مُساهمةموضوع: رد: لما البنت تكون عاوزة تتعرف عليك شوف بتعمل ايه؟؟   الأحد 24 أغسطس 2008 - 18:58

ولو مش عارف ايه الى انا هعملو معاك قول ايه هو الى هتعملو يعنى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
the_lion
V I P
V I P
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 590
العمر : 26
العمل : حاليا مبقاش ليا نفس اشتغل
المزاج : مدايق وقرفان حتى من نفسى
تاريخ التسجيل : 23/07/2008

مُساهمةموضوع: رد: لما البنت تكون عاوزة تتعرف عليك شوف بتعمل ايه؟؟   الأحد 24 أغسطس 2008 - 22:38

بنقلك ايه يا حممو متخلينا حبايب احسن عشان انا بنحبك ومش عاوز اقلب عليك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
H دبور
active citizen
active citizen
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 119
العمر : 24
تاريخ التسجيل : 06/08/2008

مُساهمةموضوع: رد: لما البنت تكون عاوزة تتعرف عليك شوف بتعمل ايه؟؟   الإثنين 25 أغسطس 2008 - 18:30

ياض مش عايز اديك فسيخك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
 
لما البنت تكون عاوزة تتعرف عليك شوف بتعمل ايه؟؟
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 3 من اصل 4انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4  الصفحة التالية

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
:::...The EmPiRe of DeViaTioN::::... :: 
عااااااااااااام
 :: BOYS×GIRLS
-
انتقل الى: