MaGiC NoT TraGiC
 
دخولبحـثاليوميةالتسجيلالرئيسية

شاطر | 
 

 من هو افضل مدير فى الفور ماجيك فى المنتدى

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4  الصفحة التالية

من هو الافضل
1-اسلام رشدى
17%
 17% [ 6 ]
2 - احمد مطر
23%
 23% [ 8 ]
3 - مصطفى نصر
14%
 14% [ 5 ]
4 - احمد رشدى
46%
 46% [ 16 ]
مجموع عدد الأصوات : 35
 

كاتب الموضوعرسالة
AndRea PiRLo
Ŧ H £ ¦¦ β î G ¦¦ B ô Š Ş
Ŧ H £ ¦¦ β î G ¦¦ B ô Š Ş
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 726
العمر : 26
العمل : DeViaTioN
المزاج : DRUGS
تاريخ التسجيل : 18/01/2008

مُساهمةموضوع: رد: من هو افضل مدير فى الفور ماجيك فى المنتدى   الخميس 24 يوليو 2008 - 18:05

Dr-Shiko-xp كتب:
Eng.E s L a M كتب:
بصى يا امورة فى اربعة تختارى منهم ومفيهمش شيكوا اصلاً يعنى افهمى شوية

بس يا اسلام معلش من كلامي واحنا كلنا اصحاب ومواليد شهر واحد انا متفرقش معايا اكون من الاربعه او الالف

حمرااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

_________________
>>>The Site AdMiN<<<
>>>AnDrea Pirlo<<<


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.4magic.co.cc
scorpion
active citizen
active citizen
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 54
العمر : 26
تاريخ التسجيل : 02/02/2008

مُساهمةموضوع: رد: من هو افضل مدير فى الفور ماجيك فى المنتدى   الخميس 24 يوليو 2008 - 18:07

ايه لزمته كل ده




من الآخر كلهم زفت
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
AndRea PiRLo
Ŧ H £ ¦¦ β î G ¦¦ B ô Š Ş
Ŧ H £ ¦¦ β î G ¦¦ B ô Š Ş
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 726
العمر : 26
العمل : DeViaTioN
المزاج : DRUGS
تاريخ التسجيل : 18/01/2008

مُساهمةموضوع: رد: من هو افضل مدير فى الفور ماجيك فى المنتدى   الخميس 24 يوليو 2008 - 18:30

جرا ايه ياد يا حج

_________________
>>>The Site AdMiN<<<
>>>AnDrea Pirlo<<<


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.4magic.co.cc
Eng.E s L a M
Ŧ H £ ¦¦ β î G ¦¦ B ô Š Ş
Ŧ H £ ¦¦ β î G ¦¦ B ô Š Ş
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 478
العمر : 26
العمل : فاضى
المزاج : مخنوق
تاريخ التسجيل : 20/01/2008

مُساهمةموضوع: رد: من هو افضل مدير فى الفور ماجيك فى المنتدى   الخميس 24 يوليو 2008 - 22:34

ايون احنا اصحاب

_________________
The EmPiRe of DeViaTioN




eng.smsm

صاحب مجموعة مطاعم خد فى سيخك
تخفيضات هائلة بمناسبة العيد الصغنن وعيد شم النسيم
وصاحب شركة البطه المرتاحه للسفر والسياحه
(والحلوه خوخه جات بعد دوخه)

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
Sir.KorSaN
البيـه المراقب العام
البيـه المراقب العام
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 331
العمر : 26
العمل : دكتور اخر النهار
المزاج : دكتور من ادبي
البلد :
تاريخ التسجيل : 17/02/2008

مُساهمةموضوع: رد: من هو افضل مدير فى الفور ماجيك فى المنتدى   السبت 26 يوليو 2008 - 15:01

DR.T i G e R كتب:
Dr-Shiko-xp كتب:
Eng.E s L a M كتب:
بصى يا امورة فى اربعة تختارى منهم ومفيهمش شيكوا اصلاً يعنى افهمى شوية

بس يا اسلام معلش من كلامي واحنا كلنا اصحاب ومواليد شهر واحد انا متفرقش معايا اكون من الاربعه او الالف

حمرااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا


اهدي يا بيضة عشان مش هتاكل معايا وانت عارف يا ابن ........... بلاش ان الله حليم ستار
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
the pirate
Officer
Officer
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 311
العمر : 26
العمل : رئيس جمهورية نفسي
المزاج : jamaica
تاريخ التسجيل : 14/07/2008

مُساهمةموضوع: رد: من هو افضل مدير فى الفور ماجيك فى المنتدى   السبت 26 يوليو 2008 - 20:27

والله يا جماعه انا شايف ان كل طاقم الادارة كله مميزات ومقدرش احدد مين فيهم الاحسن لكن كل واحد فيهم يقدر يقيم نفسه (الباشا ) Cool Cool Cool
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.4magic.co.cc
the pirate
Officer
Officer
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 311
العمر : 26
العمل : رئيس جمهورية نفسي
المزاج : jamaica
تاريخ التسجيل : 14/07/2008

مُساهمةموضوع: رد: من هو افضل مدير فى الفور ماجيك فى المنتدى   السبت 26 يوليو 2008 - 20:32

بس انا شايف ان البشمهندس اسلام هوه اللي ينفع احسن مدير لانها حمرااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا !!!!!!!! النضاره ههههههههههههههههههه Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.4magic.co.cc
the pirate
Officer
Officer
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 311
العمر : 26
العمل : رئيس جمهورية نفسي
المزاج : jamaica
تاريخ التسجيل : 14/07/2008

مُساهمةموضوع: رد: من هو افضل مدير فى الفور ماجيك فى المنتدى   السبت 26 يوليو 2008 - 20:34

بس لا احد يكاد يغفل دور الحاج احمد رشدي في اعلاء راية المنتدي والوصول به الي القمه حمرااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا Smile
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.4magic.co.cc
AleXaNdReeNa
إدارية
إدارية
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 761
العمر : 26
العمل : قال بيقولوا دخلت صيدله بس مليش نفس
المزاج : مخنوووقه علي الاخر والدنيا صغيررررة
البلد :
تاريخ التسجيل : 25/02/2008

مُساهمةموضوع: رد: من هو افضل مدير فى الفور ماجيك فى المنتدى   السبت 26 يوليو 2008 - 21:11

ايييييييييه بالراحه



امال مصطفي واحمد مطر فين


كلكم جامدين باه وخلاص

امري الي الله

_________________
مش عاوزة احط توقيع
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.facebook.com/p/Miss.reema_Reda/712468334
d0ng Wan 2A
الراجل الكبير
الراجل الكبير
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 939
العمر : 26
العمل : شقى جدا
المزاج : من غير كسوف البنات
تاريخ التسجيل : 20/01/2008

مُساهمةموضوع: رد: من هو افضل مدير فى الفور ماجيك فى المنتدى   السبت 26 يوليو 2008 - 21:44

إيه هو اللى أمرك لله


إنتى بتعطفى علينا ولا إيه

عادى إحنا الأربعة واحد مش بنزعل

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://4magic.co.cc
JONIOUR
Ŧ H £ ¦¦ β î G ¦¦ B ô Š Ş
Ŧ H £ ¦¦ β î G ¦¦ B ô Š Ş
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 396
العمر : 26
العمل : DeViaTioN
المزاج : M O Z Z
تاريخ التسجيل : 20/01/2008

مُساهمةموضوع: رد: من هو افضل مدير فى الفور ماجيك فى المنتدى   السبت 26 يوليو 2008 - 21:49

امري لله هو احنا بنشحت منك والا ياحجه

_________________
,,,,,,,,,,DeShA,,,,,,,,,,

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
d0ng Wan 2A
الراجل الكبير
الراجل الكبير
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 939
العمر : 26
العمل : شقى جدا
المزاج : من غير كسوف البنات
تاريخ التسجيل : 20/01/2008

مُساهمةموضوع: رد: من هو افضل مدير فى الفور ماجيك فى المنتدى   السبت 26 يوليو 2008 - 21:54

مش عارف أنا والله إيه دا يا جونى

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://4magic.co.cc
the_lion
V I P
V I P
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 590
العمر : 26
العمل : حاليا مبقاش ليا نفس اشتغل
المزاج : مدايق وقرفان حتى من نفسى
تاريخ التسجيل : 23/07/2008

مُساهمةموضوع: رد: من هو افضل مدير فى الفور ماجيك فى المنتدى   الأحد 27 يوليو 2008 - 1:41

عندي انا الغلط دا يا جونى انت ودنجوان


والسامح كريم
وعلى رأى المثل الى ياكل لوحده يشبع
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
Eng.E s L a M
Ŧ H £ ¦¦ β î G ¦¦ B ô Š Ş
Ŧ H £ ¦¦ β î G ¦¦ B ô Š Ş
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 478
العمر : 26
العمل : فاضى
المزاج : مخنوق
تاريخ التسجيل : 20/01/2008

مُساهمةموضوع: رد: من هو افضل مدير فى الفور ماجيك فى المنتدى   الثلاثاء 29 يوليو 2008 - 12:41

اية ياض الخفة دى

_________________
The EmPiRe of DeViaTioN




eng.smsm

صاحب مجموعة مطاعم خد فى سيخك
تخفيضات هائلة بمناسبة العيد الصغنن وعيد شم النسيم
وصاحب شركة البطه المرتاحه للسفر والسياحه
(والحلوه خوخه جات بعد دوخه)

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
d0ng Wan 2A
الراجل الكبير
الراجل الكبير
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 939
العمر : 26
العمل : شقى جدا
المزاج : من غير كسوف البنات
تاريخ التسجيل : 20/01/2008

مُساهمةموضوع: رد: من هو افضل مدير فى الفور ماجيك فى المنتدى   الثلاثاء 29 يوليو 2008 - 13:32

إيه ياض الغتاتة بتاعت أمك دى

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://4magic.co.cc
the_lion
V I P
V I P
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 590
العمر : 26
العمل : حاليا مبقاش ليا نفس اشتغل
المزاج : مدايق وقرفان حتى من نفسى
تاريخ التسجيل : 23/07/2008

مُساهمةموضوع: رد: من هو افضل مدير فى الفور ماجيك فى المنتدى   الثلاثاء 5 أغسطس 2008 - 1:24

ايه بقى الى جاب سيرة الاهل
بس لما اشوفك يا ابن ال........



على العموم انت بتعدى من قدام المحل كتير هظبتك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
the pirate
Officer
Officer
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 311
العمر : 26
العمل : رئيس جمهورية نفسي
المزاج : jamaica
تاريخ التسجيل : 14/07/2008

مُساهمةموضوع: رد: من هو افضل مدير فى الفور ماجيك فى المنتدى   الثلاثاء 5 أغسطس 2008 - 11:57

ايه ياض البرود ده د انا كنت حتلج من كتر برودك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.4magic.co.cc
the_lion
V I P
V I P
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 590
العمر : 26
العمل : حاليا مبقاش ليا نفس اشتغل
المزاج : مدايق وقرفان حتى من نفسى
تاريخ التسجيل : 23/07/2008

مُساهمةموضوع: رد: من هو افضل مدير فى الفور ماجيك فى المنتدى   الثلاثاء 5 أغسطس 2008 - 15:56

الله يخليك يا ديحه بس كده الغلط كتر والعواقب وخيمه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
the pirate
Officer
Officer
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 311
العمر : 26
العمل : رئيس جمهورية نفسي
المزاج : jamaica
تاريخ التسجيل : 14/07/2008

مُساهمةموضوع: رد: من هو افضل مدير فى الفور ماجيك فى المنتدى   الثلاثاء 5 أغسطس 2008 - 17:03

يا ماما تصدق انا كده خفت وركبي خبتت علي الجران
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.4magic.co.cc
marina
normal citizen
normal citizen
avatar

انثى
عدد الرسائل : 8
العمر : 27
تاريخ التسجيل : 31/07/2008

مُساهمةموضوع: رد: من هو افضل مدير فى الفور ماجيك فى المنتدى   الثلاثاء 5 أغسطس 2008 - 17:53

فتحوا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
the pirate
Officer
Officer
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 311
العمر : 26
العمل : رئيس جمهورية نفسي
المزاج : jamaica
تاريخ التسجيل : 14/07/2008

مُساهمةموضوع: رد: من هو افضل مدير فى الفور ماجيك فى المنتدى   الثلاثاء 5 أغسطس 2008 - 18:33

هههههههههههههههههههههههههه تصدقي ضحكت والله

hahahahahahah hihihihihihhihihi hohohohohohohohohohohohohohohohohohohoho Very Happy
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.4magic.co.cc
MAI$$ARA
Super visor
Super visor
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 346
العمر : 26
العمل : deviation
المزاج : zay alfoll
تاريخ التسجيل : 02/02/2008

مُساهمةموضوع: رد: من هو افضل مدير فى الفور ماجيك فى المنتدى   الثلاثاء 5 أغسطس 2008 - 22:25

ههههههههههههههههههههههههههههههه
هو ده حد بيعبره اساسا دا الى ناقص يفتحوله
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
the pirate
Officer
Officer
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 311
العمر : 26
العمل : رئيس جمهورية نفسي
المزاج : jamaica
تاريخ التسجيل : 14/07/2008

مُساهمةموضوع: رد: من هو افضل مدير فى الفور ماجيك فى المنتدى   الثلاثاء 5 أغسطس 2008 - 23:50

مش ناقص إلا انتا يا معوق
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.4magic.co.cc
H دبور
active citizen
active citizen
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 119
العمر : 25
تاريخ التسجيل : 06/08/2008

مُساهمةموضوع: رد: من هو افضل مدير فى الفور ماجيك فى المنتدى   الأربعاء 6 أغسطس 2008 - 14:04

[size=29]انا مع حبيبه محمد هو شيكو[/size]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
Eng.E s L a M
Ŧ H £ ¦¦ β î G ¦¦ B ô Š Ş
Ŧ H £ ¦¦ β î G ¦¦ B ô Š Ş
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 478
العمر : 26
العمل : فاضى
المزاج : مخنوق
تاريخ التسجيل : 20/01/2008

مُساهمةموضوع: رد: من هو افضل مدير فى الفور ماجيك فى المنتدى   الأربعاء 6 أغسطس 2008 - 22:06

H دبور كتب:
[size=29]انا مع حبيبه محمد هو شيكو[/size]

حمراااااااااااااااااااااااااااااااااا

انا عارف انتا مين اطلع يا لبــــــــــــ

_________________
The EmPiRe of DeViaTioN




eng.smsm

صاحب مجموعة مطاعم خد فى سيخك
تخفيضات هائلة بمناسبة العيد الصغنن وعيد شم النسيم
وصاحب شركة البطه المرتاحه للسفر والسياحه
(والحلوه خوخه جات بعد دوخه)

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
the_lion
V I P
V I P
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 590
العمر : 26
العمل : حاليا مبقاش ليا نفس اشتغل
المزاج : مدايق وقرفان حتى من نفسى
تاريخ التسجيل : 23/07/2008

مُساهمةموضوع: رد: من هو افضل مدير فى الفور ماجيك فى المنتدى   الخميس 7 أغسطس 2008 - 1:01

يا ايه ايه هتغلط فى الواد قدامى ولا ايه يا اسلام
انت تقصد
لب............تو صح
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
abo_mazen
Super visor
Super visor
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 362
العمر : 25
العمل : ربنا يسهل مهندس
المزاج : عالي جدا جدا جدا
تاريخ التسجيل : 11/07/2008

مُساهمةموضوع: رد: من هو افضل مدير فى الفور ماجيك فى المنتدى   الخميس 7 أغسطس 2008 - 5:48

the pirate كتب:
بس لا احد يكاد يغفل دور الحاج احمد رشدي في اعلاء راية المنتدي والوصول به الي القمه حمرااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا Smile


ايه الفصاحه اللي نزلت عليك مره واحده دي

_________________
ABO 00000000 MAZEN

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
the pirate
Officer
Officer
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 311
العمر : 26
العمل : رئيس جمهورية نفسي
المزاج : jamaica
تاريخ التسجيل : 14/07/2008

مُساهمةموضوع: رد: من هو افضل مدير فى الفور ماجيك فى المنتدى   الخميس 7 أغسطس 2008 - 11:22

يا بني دي من زمان بس انتا مش آخد بالك من (حمرااااااااااااااااااااا كلمه فصيحه )
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.4magic.co.cc
the_lion
V I P
V I P
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 590
العمر : 26
العمل : حاليا مبقاش ليا نفس اشتغل
المزاج : مدايق وقرفان حتى من نفسى
تاريخ التسجيل : 23/07/2008

مُساهمةموضوع: رد: من هو افضل مدير فى الفور ماجيك فى المنتدى   الجمعة 8 أغسطس 2008 - 1:27

متأخذهوش يا ديحه نظره ضعيف الواد صعبان عليا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
the pirate
Officer
Officer
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 311
العمر : 26
العمل : رئيس جمهورية نفسي
المزاج : jamaica
تاريخ التسجيل : 14/07/2008

مُساهمةموضوع: رد: من هو افضل مدير فى الفور ماجيك فى المنتدى   الجمعة 8 أغسطس 2008 - 14:18

والله يا محمد كله عشان خاطرك بس وانا اساسا بعامله ذي اختي الصغيره Very Happy Very Happy Laughing
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.4magic.co.cc
 
من هو افضل مدير فى الفور ماجيك فى المنتدى
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 2 من اصل 4انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4  الصفحة التالية

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
:::...The EmPiRe of DeViaTioN::::... :: 
عااااااااااااام
 :: إستفتاءات الأعضاء
-
انتقل الى: